A A A K K K
для людей із порушенням зору
Березівська громада
Сумська область, Шосткинський район

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян протягом 2022 року

Дата: 20.02.2023 16:48
Кількість переглядів: 277

Робота Березівської сільської ради  протягом 2022 року була спрямована на своєчасний та якісний розгляд звернень громадян в рамках Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, з метою вирішення важливих проблем населення.

Забезпечується об’єктивний розгляд звернень громадян, задоволення законних їх вимог. Заявникам були надані обґрунтовані повні відповіді згідно з чинним законодавством. Звернення розглянуті в установлені строки з дотриманням всіх вимог Закону України «Про звернення громадян».

Створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв. Заявники мають право на ознайомлення з матеріалами справи.

Рішенням виконавчого комітету затверджено графіки прийому громадян керівництвом сільської ради, проведення виїзних днів прийому громадян.       Зазначена інформація розміщена на офіційному сайті Березівської сільської ради у розділі «Звернення громадян». Забезпечується контроль за  їх дотриманням.

Для запобігання колективним зверненням громадян старостами старостинських округів проводиться робота з виявлення проблемних питань, які стосуються більшості мешканців населеного пункту.

Забезпечено прийом електронних звернень громадян. Протягом звітного  періоду надійшло 23 звернення від Сумського обласного Контактного центру, на 13 з них було надано роз’яснення згідно чинного законодавства, 10 вирішено позитивно. Звернення містили питання, пов’язані з наданням матеріальної, гуманітарної допомоги та інші.

Протягом 2022 року електронних петицій не надходило.

          За звітний період до сільської ради надійшло 283 звернення громадян,  що на  247 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року. Із цього числа 105 громадян звернулись на особистий прийом до сільського голови/заступника сільського голови, 151 звернення надійшло до старост, чотири у письмовій формі,  23 перенаправлено Сумським обласним контактним центром.

Найчастіше порушувались питання надання матеріальної  та гуманітарної допомоги.

Всі звернення були розглянуті в установлені строки з дотриманням  вимог чинного законодавства.

Звернення від 208 громадян вирішені позитивно, з них 180 заявників одержали матеріальну допомогу на суму 414200 грн.; 75 громадян  отримали розснення згідно з чинним законодавством.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди, ветерани війни та праці, багатодітні сім’ї, особи постраждалі від аварії на Чорнобильській АЕС, одинокі матері, учасники бойових дій та члени їх сімей, внутрішньо переміщені особи та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Так, протягом звітного періоду 48 звернень надійшло від пільгової категорії населення (від учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій – 11, від осіб з інвалідністю І,ІІ, ІІІ групи - 9; від ветеранів праці - 7; від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь -7, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 2, від дітей
війни -12).

Постійно надається методична та практична допомога управлінням, відділам та старостам з питань роботи зі зверненнями громадян, ведення журналу особистого прийому громадян. У лютому 2022 року проведено 1 перевірку з питань роботи зі зверненнями громадян щодо додержання старостою вимог законодавства України при розгляді звернень громадян.

До сільської ради надійшло 15 запитів на публічну інформацію,  виконавцями були надані відповіді в терміни, визначені чинним законодавством.

Робота Березівської сільської ради протягом 2022 року була спрямована на своєчасний на якісний розгляд звернень громадян, забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених у них питань. Цей напрямок і надалі буде одним із пріоритетних у повсякденній діяльності та спрямованим на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

 

Начальник відділу організаційно -

кадрової роботи та зв’язків з

громадськістю                                                                  Алла МАРТИНЕНКО

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь