ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 02/08 Видача довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
Березівської сільської ради
від 29.01.2024 року № 23
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
02/08 Видача довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
(назва адміністративної послуги)
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Березівської сільської ради
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
|||
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення: |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Березівської сільської ради
|
||
1. |
Місцезнаходження |
41436, Сумська область, Глухівський район, село Слоут, вул. Шкільна, буд. 16
|
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи |
Робочі дні та години: Понеділок, вівторок, четвер : з 8.00 до 17.15 Середа: з 8.00 до 20.00 П’ятниця: з 8.00 до 16.00 Субота, неділя: вихідний Без перерви.
|
|
3. |
Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт |
Тел.: (05444) 3-13-37 Електронна адреса: cnap_bereza_otg@ukr.net e-mail: https://berezivska-gromada.gov.ua/
|
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
|||
4. |
Закони України |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу» Закон України «Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України» Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»
|
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад» Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг
|
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади
|
|
|
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування
|
|
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
|||
8. |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення особи, яка декларує/реєструє місце проживання (перебування), або її законного представника, власника (співвласників) житла, законного представника особи або власника (співвласника) житла, уповноваженої особи житла, іпотекодержателя або довірчого власника |
|
9. |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та умови отримання адміністративної послуги |
Для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування органу реєстрації пред’являється паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні. У разі звернення законним представником, додатково подається документ, що посвідчує його особу та підтверджує повноваження. За зверненням щодо отримання витягу власником житла, додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло |
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації або ЦНАП.
|
|
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга безоплатна. |
|
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
У день звернення |
|
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Орган реєстрації відмовляє у видачі витягу з Реєстру територіальної громади у разі, коли: особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості; у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні дані або подані документи є недійсними, або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився; особа не є власником житлового приміщення; звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів . |
|
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб |
|
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто заявнику, або через уповноважену особу при пред’явленні довіреності; Поштою.
|