A A A K K K
для людей із порушенням зору
Березівська громада
Сумська область, Шосткинський район

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 02/08 Видача довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

                                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                            Рішення виконавчого комітету

                                                                                                                                            Березівської сільської ради

                                                                                                                                            від 29.01.2024  року № 23

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

02/08 Видача довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб 

                                           (назва адміністративної послуги)

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Березівської сільської ради

 (найменування субєкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про субєкта надання адміністративної послуги

 

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення:

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Березівської сільської ради

 

1.

Місцезнаходження

41436, Сумська область, Глухівський район, село Слоут, вул. Шкільна, буд. 16

 

2.

Інформація щодо режиму роботи

 Робочі дні та години:

Понеділок, вівторок, четвер : з 8.00 до 17.15

Середа:  з 8.00 до 20.00

П’ятниця: з 8.00 до 16.00

Субота, неділя:    вихідний

Без перерви.

 

3.

Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт

Тел.: (05444) 3-13-37

Електронна адреса: cnap_bereza_otg@ukr.net 

e-mail: https://berezivska-gromada.gov.ua/

 

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 

4.

Закони України

Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»

Закон України «Про адміністративні послуги»

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу»

Закон України «Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України»

Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»

Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.20191137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами)

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

 

 

 

Умови отримання адміністративної послуги

 

8.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення особи, яка декларує/реєструє місце проживання (перебування), або її законного представника, власника (співвласників) житла, законного представника особи або власника (співвласника) житла, уповноваженої особи житла, іпотекодержателя або довірчого власника 

9.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та умови отримання адміністративної послуги

Для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування органу реєстрації пред’являється паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні. У разі звернення законним представником, додатково подається документ, що посвідчує його особу та підтверджує повноваження.  За зверненням щодо отримання витягу власником житла, додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації або ЦНАП.

 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга безоплатна.

12.

Строк надання адміністративної послуги

У день звернення

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Орган реєстрації відмовляє у видачі витягу з Реєстру територіальної громади у разі, коли:

   особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості;

   у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні дані або подані документи є недійсними, або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився;

 особа не є власником житлового приміщення;

   звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів

.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Видача довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто заявнику, або через уповноважену особу при пред’явленні довіреності;

Поштою.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь