A A A K K K
для людей із порушенням зору
Березівська громада
Сумська область, Шосткинський район

про сектор з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Дата: 04.11.2016 10:45
Кількість переглядів: 627

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі – державна реєстрація прав) – офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав).

Державна реєстрація покликана забезпечити охорону та захист прав та законних інтересів власників, користувачів нерухомого майна шляхом створення додаткових гарантій для них.

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» Державний реєстр прав  –  єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав.

Інформація про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що міститься у Державному реєстрі прав, є відкритою та загальнодоступною.

Державна реєстрація прав є обов’язковою, оскільки відповідно до Цивільного кодексу України (статті 331 та 334) та Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (стаття 3) права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Нагадуємо, державній реєстрації речових прав на нерухоме майно підлягають:

  1. земельні ділянки;
  2. підприємство як єдиний майновий комплекс;
  3. житловий будинок;
  4. будівля, споруда або їх окремі частини;
  5. квартира;
  6. житлове та нежитлове приміщення.

Для проведення державної реєстрації прав особа обов’язково подає:

  • копію документа, що посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє);
  • копію реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційний код) (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);
  • документ, що підтверджує внесення плати за надання адміністративної послуги (квитанція);
  • документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, дарування, рішення суду, свідоцтво, державний акт, тощо).

Державні реєстратори сектору здійснюють повноваження у сфері державної реєстрації прав, незалежно від їх місця реєстрації та фактичного місця проживання, з понеділка до четверга з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00.

За додатковою інформацією можна звернутися особисто або за телефоном 8 (05444) 3-13-37. Консультації надаються безкоштовно.

Сектор знаходиться за адресою: м.Глухів, вул.Спаська, б.32 (каб. №1).

Картинки по запросу державна реєстрація


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь