Подання звернень громадян
Порядок подання електронних звернень громадян відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
ЗРАЗОК НАПИСАННЯ ЗАЯВИ
Сільському голові
Н. АРТЕМЕНКО
Або: Заступнику сільського голови
С. КОНОЗОБКУ
Прізвище, ім’я, по-батькові заявника
Адреса проживання
Контактний телефон
Заява
- Викласти суть питання.
- Відобразити результат попереднього розгляду, якщо такий був.
- Зазначити, яка допомога потрібна
До звернення (за необхідності) можуть бути долучені додаткові матеріали та копії документів, небхідних для розгляду та прийняття рішення.
Дата подання звернення Підпис заявника
Зразок заяви на отримання матеріальної допомоги
Заява подається громадянином особисто або через уповноважену на те особу чи надсилається поштою.